Hoe vind je de beste damesmode

excited woman wearing rainbow cardigan - damesmode stockfoto's en -beelden

Om met succes de beste en leukste damesmode in Breda te vinden, vertrouw ik op het web. Grappig, niet? Ik was nog steeds verbaasd over de aanwezigheid van vele topmodemodeboetieks die beschikbaar zijn via internet. Toch is een rode draad de dominantie van professionele make-up en designernagels in bijna alle modeboetieks en online, maar geen gratis volledige brillen, zoals gekerfde potloden, brillen of spiegels.

Mode kwam van onze ouders die onze modellen werden, of ze bezochten de lokale shoppers. Ik weet zeker dat sommige illustraties damesmode uit hun land waren. Maar dit is tegenwoordig veel meer dan alleen land. Elk land heeft zijn eigen stijl, zijn eigen uitstraling. De buitenlandse modestijlen zijn allesbehalve lokaal. Iets moet de aandacht van internet hebben getrokken.

Drie modebedrijven in de Verenigde Staten worden internationaal erkend voor hun werk. Ze richten zich op de wereldwijde topmode- en schoonheidsindustrie. En toeristen die om de een of andere reden niet kunnen bijdragen aan hun modelijn, kopen hun modelijn in Amerika, niet in hun eigen land.

En in Amerika bedoel ik mijn Amerikaanse stijl. Waaronder een scala aan mode-looks. Dus als ik een Afro-Amerikaan was, zou ik de klassieke klassieke Afro-Amerikaanse look willen. En… als ik een vrouw was uit een ander land, zoals India of Rusland, dan zou ik een moordende antithese willen zonder enige afwijking. En ALLE vrouwen zouden iets willen dat inheems is in hun eigen land – dat is waar het bij modeheruitvindingen om draait.

Modeheruitvindingen zijn van meerdere generaties. Ze veranderen ons leven op manieren die we gebruiken om na te denken over mode en hoe vrouwen en mannen zich kleden.

De beste manier om een ​​succesvol bedrijf op te bouwen is diversificatie, zodat u alles kunt kiezen wat er is.

Dus je hebt veel succes gehad met de eerste stap, laten we verder gaan met stap twee "gemakkelijk in de modellijn".

Hoe kom jij, een verkoopster of verkoper, gemakkelijk in de modellijn nadat je in het verleden in een modeboetiek in de detailhandel hebt gewerkt om de kneepjes van het vak te leren? In welke valkuilen ben je gevallen?

Ik heb het eerste blok van het bouwen van mijn bedrijf in fysieke modeboetieks geplaatst, maar ik kan je zelfs vertellen hoe ik niet gemakkelijk ben geworden in mijn eerste toegang tot het mode-merchandisingveld. Ik heb jaren op de catwalk-modelbaan gelopen en modelstagiairs geïnterviewd om meer te weten te komen over typecasting en typeshoots.

Karaktermodellen die zijn ingestuurd voor niet-model vanwege accenten of ongebruikelijke lichaamsverhoudingen waarvan ik weet dat ze vrij vaak voorkomen bij echte mensen. Dus het leren en aanpassen van je modellijn en het vermijden van de valkuilen van het niet hebben van een echte modellijn is misschien wel de beste methode.

Diagnose duurt soms langer dan je zou verwachten.

Mijn advies om te beseffen dat je een voorsprong hebt, is om te weten dat je echt veel meer controle hebt over wat je doet dan je misschien denkt. Elk evenement dat u bijwoont en waar u mee te maken heeft, wordt in de toekomst afgemeten aan uw houding en besluitvormingsproces.

If you are unsure about where you're going to go, go by your new framework as you attend fashion trade shows, meet fashion models, watch the trend setters, read fashion magazines and watch television shows that become part of your daily fashion life. When you experience something in your new portfolio, get it on a personal level. Perhaps you will meet a fashion buyer or maybe they will come to you (for free).

The idea of knowing things and practicing them brings about confidence and skill. As you discover your new look you will become more creative within it.

De fout waarvoor u misschien betaalt, is dat u geen modellijn krijgt die lang meegaat.

Een echte koper gaat niet per dozijn naar een zending kijken. Ze zullen op zoek zijn naar iets dat een kwaliteitsleverancier is en aangeeft dat ze op het bedrijf kunnen rekenen voor de terugkerende verkopen.

Een goede zaak van de mode-industrie is dat je winst op lange termijn behoudt en stuk voor stuk verkoopt, en als je een geweldige lijn hebt, zal dat de koper jarenlang aantrekken, en jij ook.

Gelukkig kan een modebedrijf langer dan 30 jaar bestaan ​​zonder voorraad. En verder doe je je eigen ding met wat je maakt!