What Makes a Good Geothermal Software?

Wat maakt een goede PV-software? Kunnen we zonder? Wat is het verschil tussen een investeringsanalyse en een uitvoeringsonderzoek? Liever direct advies van tec of bron van PV-softwareleverancier?

Dit zijn slechts enkele van de vragen die tijdens het interview naar voren kwamen. Onnodig te zeggen dat we geen script konden volgen. Daarom hebben we besloten om een ​​interview te doen met degenen die elektrische installatie doen.

1. Welke software heeft uw voorkeur?

Eerlijk gezegd hadden we allebei PV-software geïnstalleerd, maar het was voor ons geen probleem om er een te selecteren voor een specifieke toepassing. Naast een goede kennis van beide systemen hebben we ook rekening gehouden met het volgende:

2. uitleggen waarom we geen PV-software konden gebruiken?

Het betekent dat we niet alle informatie hebben gekregen die we nodig hadden. Zo is PV-software niet specifiek voor draadloze toepassingen. We besloten om voor de draadloze toepassingen een app te gebruiken specifiek voor PMS (plastics). De software specifiek voor PMS heeft ook goed gewerkt voor de onderhoudsmensen.

3. Met welke aspecten heb je rekening gehouden bij het selecteren van PV-software?

Ik had geen specifieke criteria. Ik koos meestal voor een gebruiksvriendelijke, efficiënte en flexibele app voor de taak.

4. Wat is gebruiksvriendelijker, efficiënter en flexibeler in PV?

gebruiksvriendelijk met ongeveer 6,4 en bood een flexibel kader voor de gegeven taak van lokalisatie.

5. Denkt u dat PV-software die is ontworpen voor de industrie, minder gebruiksvriendelijk of vereenvoudigd is dan voor industrieel gebruik? Een andere vraag die tijdens het interview werd gesteld, werd gevraagd om uit te zoeken of we gebruiksvriendelijker zijn geworden met de PV-software. Toen ik deze vraag kreeg, wist ik door mijn ervaring met verschillende soorten software in het verleden dat het voor mij minder gebruiksvriendelijk en eenvoudig was. Ik heb echter de eerste stap voltooid om een ​​basis te leggen voor de tweede fase van onze aanpak: het creëren van een eenvoudige draadloze lokalisatie. Later, toen ik deze functie voor de producten van mijn bedrijf implementeerde, bleef ik terugkomen op gebruiksvriendelijkheid en eenvoud.

6. Wat is gebruiksvriendelijker, efficiënter en flexibeler in PV?

Het is te moeilijk om één antwoord te geven, maar in mijn ervaring zijn zowel de PV-software als de lokalisatie erg flexibel en gebruiksvriendelijk. Ik denk dat er meer softwareontwikkelaars zijn die ecfuncties en integratie in het geïmplementeerde product maken die de gebruiker mogelijk bij elke gelegenheid een groot voordeel kunnen bieden.

7. Het is mogelijk dat PV-software die is ontworpen voor industrieel gebruik moeilijker en technischer is dan PV-software die is ontworpen voor lokalisatie. Welke speciale functies moeten volgens u worden overwogen voor de Excel-spreadsheets?

Welnu, in mijn ervaring is zowel de PV-software als de lokalisatie zeer gebruiksvriendelijk, efficiënt en flexibel. Ik denk dat er meer softwareontwikkelaars zijn die ecfuncties en integratie in het geïmplementeerde product maken die de gebruiker mogelijk bij elke gelegenheid een groot voordeel kunnen bieden. Daarom komt de superioriteit van PV-ontwikkelaars over lokalisatie-ontwikkelaars aazer.

8. Volgt u een strikte routine in uw bedrijf? Welke taken in uw bedrijf wilt u veranderen of aanpassen en een installatietaak voorstellen?4. Welke strategieën leiden tot positieve resultaten?

Toen ik deze vraag kreeg, wist ik door mijn voorbeeld eerder, toen ik het Excel-voorbeeld met mobiel begon te produceren, ik wilde dat de gebruikersinterface flexibeler was. Om mijn gebruikers flexibiliteit te bieden, moest ik veel installeren en implementeren. Aan het einde van het proces ben ik tevreden met het resultaat.

9. Welke rol denkt u nu in uw bedrijf te hebben? Waar bent u volgens u het meest verantwoordelijk voor?

10. Wat is het hoogste niveau in uw bedrijf? Waarom volgens u?

11. Wat is de kleinste? Toen ik mijn eerste taak kreeg om PV te implementeren, moest ik met meer mensen werken. Dit leidde tot mijn conflict waarbij ik de grenzen van een grens gebruikte die ik nu geen redenen heb om te accepteren.

12. Wat vind je van een zeer kleine box office? Waar zou je willen werken?

13. Hoe draagt ​​composietverwerking bij aan de effectiviteit van uw bedrijf? Hoe effectief is toegang tot incident- of productiegegevens? Hoe betrouwbaar is het?

14. Wat is in de huidige markt de meest innovatieve ontwikkeling in de productieprocedure? Over het algemeen is deze vraag eenvoudigweg gericht aan we willen uw bedrijf evenaren en verslaan. U kunt informatie over het onderwerp toevoegen, maar niet te veel, anders zal uw feedback altijd negatief zijn, omdat die mensen voor het restaurant met problemen worden geconfronteerd die onvoorzien waren of enige tijd geleden zouden zijn gebeurd. We stoppen echter nooit met nadenken over hoe we er vandaag voor staan, dit zal een kwestie van geschiedenis zijn.

15. Wat is tegenwoordig de meest innovatieve ontwikkeling in het productieproces?

16. Wat is in de huidige markt de meest effectieve procedure die in het verleden is gebeurd?

17.